پردیس سینمایی شهر تماشا در کرمانشاه ساخته می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : پردیس سینمایی شهر تماشا یا همان سینما استقلال سابق با موافق کمیسیون ماده هشت در حال ساخت است.

جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه از نظر سرانه صندلی سینما‌ها در رده میانی کشور قرار دارد و با راه‌اندازی سینما‌های در حال ساخت این سرانه افزایش می‌یابد.

وی درباره سینما‌های در حال ساخت در استان، گفت: مجوز ساخت چهار سالن سینمایی در شهرستان‌های پاوه، صحنه، کنگاور و جوان‌رود دریافت شده که در مرحله واگذاری قرار دارند و بخش خصوصی در حال احیای این سالن‌ها است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: سالن سینمایی انقلاب شهرستان هرسین نیز در حال ساخت است و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با افتتاح آن سرانه صندلی‌های سینمایی استان وضعیت مطلوبی پیدا خواهد کرد.

برفی افزود: از طرف دیگر کمیسیون ماده هشت با احداث پردیس سینمایی شهر تماشا یا استقلال سابق موافقت کرده و راه و شهرسازی و شهرداری در حال انجام کار هستند.

وی بیان کرد: پردیس سینمایی شهر تماشا دارای سه سالن سینمایی و یک سالن روباز خواهد بود و اقدام بزرگی در راستای بهبود وضعیت سینما‌های استان محسوب می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار