پایش فضای مجازی در کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی

معاون دادستان کرمان از پایش مستمر و هدفمند فضای مجازی در کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی دادسرای مرکز استان کرمان خبر داد.

هادی خالویی صبح امروز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته  اعضای کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی در فضای مجازی در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: باید تلاش کنیم ضمن تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم، تدابیر لازم و با محوریت پیشگیرانه و بازدارنده از ارتکاب جرائم انتخاباتی در فضای مجازی به کار گرفته شود. 

وی ضمن تأکید بر پرهیز از تبلیغات زودهنگام کاندیدا ها بیان داشت: پایش مستمر و دقیق فضای مجازی و شناسایی افرادی که قصد تخریب افراد یا برگزاری انتخابات را دارند نیز از دیگر اقداماتی است که از سوی کمیته پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی در حال اقدام است و جلسات این کمیته تا پایان انتخابات و به صورت هفتگی برگزار خواهند شد.

معاون دادستان کرمان در خصوص آگاه‌سازی، توجیه، ارشاد و اقناع نامزد‌ها نسبت به قوانین و مقررات و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی بیان کرد: صدا و سیما و دیگر رسانه‌های استان باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود در افزایش مشارکت مردمی ایفای نقش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار