تحقق ۱۰۰ درصد تعهد اشتغالزایی اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

رئیس اداره کار شهرستان ماهشهر از تحقق ۱۰۰ درصد تعهد اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نسبت به اشتغالزایی خبر داد.

نسرین راشدی رئیس اداره کار ماهشهر گفت: هرساله با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کارگروه اشتغال استانداری تعهد اشتغال هر دستگاه اجرایی مشخص می‌شود که واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طبق آمار استخراج شده از سامانه رصد توانسته تعهد خود را که به تعداد ۷۵۰ نفر بوده است در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ محقق کند و این اداره در بین شرکت ها و سازمان های دیگر تعهد نفرات بیشتری داشته است.

او می‌گوید: اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سال گذشته هم توانست فراتر از تعهد خود اشتغالزایی انجام دهد که با توجه به ظرفیت و پتانسيل موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انتظار داریم که واحد روابط کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی درصد تحقق را تا ۱۴۰ الی ۱۵۰ درصد افزایش دهد.

راشدی ادامه داد:لیست افرادی که صاحب شغل شده‌اند هم توسط اداره کار شهرستان پیگیری می‌شود؛ همچنین با افراد از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تماس گرفته و از صحت اشتغالزایی آن‌ها مطلع می‌شوند.

دبیر کمیته اشتغال شهرستان ماهشهر گفت: سامانه جستجوی شغل یکی از راهکار‌هایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرده و افراد جویای کار می‌توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.