سارق مأمور نما در دام پلیس زاهدان

 فرمانده انتظامی استان گفت: : جوان ۲۷ ساله‌ای که در پوشش و تجهیزات پلیسی اقدام به سرقت به عنف و مسلحانه تلفن همراه شهروندان زاهدانی می‌کرد، دستگیر شد.

سردار دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی استان گفت: جوان ۲۷ ساله‌ای که در پوشش و تجهیزات پلیسی اقدام به سرقت به عنف و مسلحانه تلفن همراه شهروندان زاهدانی می‌کرد در اقدام اطلاعاتی پلیس دستگیر و یک قبضه سلاح کمری، ۴۰ عدد فشنگ جنگی و دیگر تجهیزات نظامی از وی کشف شد. 

وی   اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی از  وقوع سرقت مسلحانه و به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت؛ و ارائه ساز و کار‌های ویژه پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جرائم به وجود آمد

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی زاهدان نیز در همین خصوص با اقدام اطلاعاتی مضاعف، فردی را در پوشش لباس نظامی در سطح یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان از کشف یک قبضه سلاح کمری، ۴۰ عدد فشنگ جنگی، یک دستگاه بیسیم دستی، یک دست لباس نظامی، یک عدد شوکر برقی، یک عدد افشانه، یک رشته دستبند و یکدستگاه موتورسیکلت خبر داد.

 سردار"جلیلیان"در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی گفت بررسی‌های تکمیلی پلیس برای دستگیری همدستان دیگر متهم و کشف جرائم ارتکابی همچنان ادامه دارد.

 

برچسب ها: فراجا ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار