رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش:

کارجویان در سامانه جستجوی شغل نام‌نویسی کنند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی سامانه جستجوی شغل در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه برای نام‌نویسی کارجویان این شهرستان فراهم شده است.

هوشنگ ریگی   اظهار کرد: در سامانه جستجوی شغلی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس shoghl.mcls.gov.ir زمینه برای ثبت درخواست و جستجوی شغلی دانش آموختگان دانشگاه ها، افراد با مدرک دیپلم و پایین‌تر از دیپلم فراهم شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه از صرف وقت و هزینه مراجعان به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی‌ها کاسته شده و افراد شغل مورد علاقه و مرتبط با مهارت‌های شغلی خود را می‌توانند، از این طریق جستجو کنند.

این مسوول بیان کرد: سامانه جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما و به اشتراک‌گذاری مؤثر فرصت‌های شغلی راه‌اندازی شده و بر اساس آن، کارفرمایان و کارجویان می‌توانند با ثبت اطلاعات فردی و شغلی مورد نیاز خود با دفاتر کاریابی هماهنگ شده و اقدامات لازم را در راستای جذب نیروی کار انجام دهند.

وی یادآور شد: برحسب تفاهم‌نامه همکاری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، افرادیکه در سامانه جست‌وجوی شغل به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir نام نویسی کنند، از طریق کاریابی‌ها به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند و متقاضیان به انتخاب خود می‌توانند به صورت رایگان در دوره مهارت آموزی شرکت کنند.

ریگی اظهارکرد: این طرح علاوه بر هدایت کارفرمایان به شناخت ظرفیت‌های موجود در منطقه، کارجویان را به سمت بازار کار مورد نظرشان سوق می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار