مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان:

۶۶ طرح آبرسانی روستایی با مشارکت خیران آبرسان در زنجان اجرا شد

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت:۶۶ طرح آبرسانی روستایی با مشارکت خیران آبرسان در استان زنجان اجرایی شده است.

علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان در این استان همچنان استمرار داشته و در این راستا بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی آماده آبرسانی به روستاهای بیشتری در استان زنجان است.

وی اظهار کرد: با حضور نماینده این مؤسسه بررسی میدانی آبرسانی به ۵۴ روستای دیگر در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

نادرخانی افزود: در این راستا تا کنون آبرسانی به ۱۵ روستا در شهرستان زنجان، ۱۸ روستا در شهرستان خدابنده، ۵ روستا در شهرستان طارم، ۳ روستا در شهرستان خرمدره و ۱۳ روستا نیز در سایر نقاط استان مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: این طرح‌ها در جهت حل مشکل تنش آبی و تأمین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آبرسانی اجرایی می‌شوند.

نادرخانی یادآور شد: پیش از این آبرسانی به ۴۳ روستای استان زنجان با مشارکت بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری معادل ۶۵ میلیارد ریال توسط بنیاد حاج اکبر ابراهیمی و ۲۵۰ میلیارد نیز توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای ۵۴ طرح جدید آبرسانی روستایی با مشارکت بنیاد حاج اکبر ابراهیمی جمعیتی افزون بر ۲۱ هزار نفر از خدمات تأمین آب شرب پایدار برخوردار شوند.

نادرخانی افزود: تا کنون ۶۶ طرح آبرسانی روستایی با مشارکت خیّرین آبرسان در استان زنجان اجرایی شده است.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، تنش آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.