چهار طرح آبرسانی روستایی در بخش بزینه رود خدابنده اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به توسعه خدمات آبرسانی در دولت سیزدهم، گفت: امسال چهار طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال در بخش بزینه رود شهرستان خدابنده اجرا شد.

علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به طرح های آبرسانی اجرا شده برای روستاهای بخش بزینه رود،‌ گفت: روستای زاغه لو با اجرای پنج کیلومتر عملیات اصلاح و بازسازی خط انتقال و ۲ کیلومتر اصلاح شبکه تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی و با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی این روستا اجرا شد که ۱۲۰ خانوار را از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای بصرک نیز با اجرای ۳.۵ کیلومتر عملیات اصلاح شبکه، خرید برق و تجهیز اتاق فرمان اجرا شد.

نادرخانی تصریح کرد: این طرح با پنج میلیارد ریال اعتبار، جمعیتی افزون بر ۷۰ خانوار را تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: روستای دوراخلو در بخش بزینه رود نیز با اجرای ۸۰۰ متر عملیات لوله گذاری پس از چندین سال از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و با مشارکت دهیاری اجرا شد.

نادرخانی گفت: طرح آبرسانی به روستای شهیدآباد نیز دیگر طرح آبرسانی در بخش بزینه رود بود که امسال به بهره برداری رسید.

این مسئول یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای شهیدآباد شامل احداث چهار کیلومتر خط انتقال و اجرای عملیات بهسازی قنات روستا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرایی شد که با بهره برداری از آن ۲۰۰ خانوار از خدمات تامین آب شرب پایدار بهره مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.