مجوز چهار آموزشگاه سینمایی و یک مرکز دوبله در خراسان رضوی صادر شد

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مجوز فعالیت چهار آموزشگاه آزاد سینمایی و یک استودیوی دوبله از ابتدای امسال تاکنون در استان صادر شده است.

سوسن محمدزاده مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مجوز‌های مزبور مربوط به یک آموزشگاه آزاد سینمایی در ۲ رشته کارگردانی و بازیگری در شهرستان جوین، ۲ آموزشگاه آزاد سینمایی در مشهد، یک آموزشگاه آزاد سینمایی در رشته کارگردانی و بازیگری در کاشمر و یک استودیوی دوبله در مشهد می‌شود.

او افزود: با صدور مجوز‌های جدید برای آموزشگاه‌های آزاد سینمایی در خراسان رضوی، شمار این آموزشگاه‌ها به ۲۱ مورد رسید که ۱۲ مورد آن در مشهد و باقی در سایر شهرستان‌ها مستقر هستند.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: ۲۷ فیلم داستانی، کوتاه و مستند (کمتر از ۴۵ دقیقه) از ابتدای امسال تاکنون در این استان موفق به دریافت پروانه ساخت شده اند.

محمدزاده افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ پاتوق فیلم کوتاه و مستند توسط دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران و ۲ جشنواره سینمایی "ایثار" و "حوا" در استان برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.