مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تولید ۲۰۰ اثر فاخر با رویکرد جایگاه مردمی شهید سلیمانی

در دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت در چهارمین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۲۰۰ اثر فاخر هنری با رویکرد جایگاه مردمی شهید سلیمانی در سطح استان تولید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برگزاری دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره‌ی مقاومت همزمان با بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در شهر یاسوج افتخاری بزرگ برای تببین مکتب سیلمانی و آگاهی بخشی نوجوانان و جوانان دارد.
 
امین درخشان افزود: این آثار فاخر با رویکرد جایگاه مردمی شهید سلیمانی در بخش‌های موسیقی، فیلم‌های کوتاه مردمی، هماهنگ، سرود هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس تولید شد.
 
وی اظهارداشت: امروز شهید قاسم سلیمانی به عنوان شخصیتی فراگیر در تمام اقشارجامعه به خصوص جوانان محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای دارد.
 
درخشان ادامه داد: با برنامه ریزی از این ظرفیت ها به نحو احسن برای جهاد تبیین و انتقال ارزش های معنوی مکتب سلیمانی استفاده خواهد شد.

ارزش های مکتب سلیمانی توسعه و گسترش یابد

 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این مراسم مقام و جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جنگ را بسیار ارزشمند و والا دانست و گفت: شهادت مقامی بود که خداوند برای حاج قاسم سلیمانی انتخاب کرد.
 
آیت الله سید نصیر حسینی افزود: یاد و خاطره شهدا یاد همه ارزشهای الهی است و نیاز است که ارزش های مکتب سلیمانی توسعه و گسترش داده شود.
 
وی اضافه کرد: امروز جهان غرب، فرهنگ دینی و اسلامی را مورد حمله قرار داده و ثابت شده که از این جنایتکاران هیچ‌وقت صدای حق شنیده نخواهد شد.
 
حسینی ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز دیگری هم داشت که مکتب حاج قاسم بود و این نقطه آغازین پایانی نخواهد داشت.
 
وی افزود: حاج قاسم به عنوان سردار مقاومت با رشادت طلبی خود راه مقاومت و ایثار را برای جوانان به بهترین شکل ممکن طراحی کرده و امروز با شکل گیری مکتب سلیمانی این راه همچنان ادامه خواهد داشت.
 

تبیین ارزش های سلیمانی ادامه دار باشد

 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دومین کنگره اسطوره مقاومت در سطح استان را بسیار فاخر و ارزشمند دانست و گفت: امروزه نام و مکتب شهید سلیمایی در سراسر ایران و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس به یک نماد و الگویی خوب بررای جوانان محسوب می شود.
 
سردار حمید خرمدل ادامه داد: مجاهدت ۴۰ ساله سردار دلها در دفاع از ارزش های اسلامی و دینی را بسیار مهم و تاریخی است و شهادت هدیه خداوند به حاج قاسم در این راه بوده است.
 
وی بر برنامه ریزی نهادها در ادامه روند تبیین ارزش ها و مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و افزود: آگاهی و آمادگی همه نهادها در این زمینه ضروری است.
 
خرمدل تبیان کرد: آمادگی و آگاهی همه مسئولان و متولیان در حوزه های مختلف با توجه به نقش های شوم دشمنان برگ برنده نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی بر حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: همه موظف هستند با ایجاد شور و شوق انتخاباتی در بین مردم با سلطه گری های جهان غرب مقابله کنند.
 
خرمدل اضافه کرد: امروز میدان مبارزه با دشمنان حضور پرشور و انقلابی در صحنه انتخابات است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.