اجرای عمومی نمایش‌های خیابانی جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه ابریشم حذف شد

به احترام شهدای گرانقدر حادثه دردناک و ترویستی کرمان، اجرای عمومی نمایش‌های خیابانی جشنواره منطقه‌ای راه ابریشم در سمنان حذف شد.

امیرهوشنگ باهنر معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: طبق جدول جشنواره اجرای نمایش‌های خیابانی این جشنواره از بعد از ظهر جمعه آغاز می‌شود و در پی این حادثه غم بار و در گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آن، اجرای عمومی از جدول نمایش‌های خیابانی حذف شده است.

وی گفت: گروه‌های نمایش شرکت کننده در این جشنواره در روز‌های جمعه و شنبه تنها اجرای جشنواره‌ای و برای داوران آن خواهند داشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: اولین اجرای خیابانی ساعت ۱۴:۳۰ و متعلق به نمایش "عاشقانه‌های زیرخاکی" است که به کارگردانی حسین نادری از کرمانشاه در ورودی تئاتر شهر سمنان اجرا خواهد شد.

نمایش‌های خیابانی ویژه بخش داوری به ترتیب در ساعات ۱۵:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۷:۳۰ و ۱۸:۳۰ در ورودی تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

نمایش "عامدانه عاشقانه قاتلانه" از بروجن استان چهارمحال و بختیاری به کارگردانی حسین وکیلی روز جمعه در تماشاخانه حکیم الهی سمنان به روی صحنه رفت.

این نمایش که به نویسندگی ساناز بیان به روی صحنه رفت، روایت مستند گونه از اولین قاتل سریالی ایران و ماجرای گرایش او به قتل است.

در این نمایش حکیمه ایدر، مهلارضایی و آویسا به عنوان بازگیر به ایفای نقش پرداختند و امید مردانی بروجنی، هانیه ایدر، امید جعفری، مهسا ذوالفقاری و مرداد کردیان به عنوان سرپرست گروه نمایش، دستیاران کارگردان، منشی صحنه و طراح صحنه همکاری داشتند.

همچنین مجتبی کردیان، شقایق شیروانی، احمدرضا حیدری و زهرا فیاض، محمدرضا دارش، مهرداد کردیان و امید مردانی بروجنی سایر عوامل اجرایی نمایش "عامدانه عاشقانه قاتلانه" بودند.

همچنین نمایش "خوشبختی در اودسا" از خرم آباد لرستان به کارگردانی رضا شاه کرمی و نویسندگی داوود پورحمزه پنج شنبه شب در جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه ابریشم در تالار آفتاب سمنان به نمایش درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.