مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا جزو اولویت‌های مسئولان ایلام است

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا جزو اولویت‌های مسئولان ایلام است.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همراه مظفری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام با مادران شهید علی جان غلامحسینی و جعفر دارشی دیدار و سرکشی نمودند.

اسدی در این دیدارها، مادران شهدا را گنجینه ارزشمند جامعه نامید و عنوان کرد: در قالب طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جزو اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام است.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته ۲۶ هزار دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان ایلام انجام شده است. این استان جزو استان‌های برتر کشور در زمینه دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا است.

اسدی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بنا بر وظایف ذاتی خود علاوه بر دیدارها، به مسائل معیشتی، اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران توجه ویژه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: خوشبختانه در استان ایلام اقدامات خوبی در این بخش‌ها صورت گرفته و در تلاش هستیم مشکلات جامعه ایثارگران به حداقل برسد

شهید علی جان غلامحسینی سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی قلاویزان مهران و شهید جعفر دارشی سال ۱۳۶۷ در منطقه حلبچه به فیض شهادت نائل آمدند.

برچسب ها: شهداء ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.