بادامکی:

من مذاکره ای با برانکو نداشتم/ تمرینات پرسپولیس شنبه شروع می‌شود

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: مذاکره‌ای با برانکو برای هدایت سرخ‌پوشان نداشتم.

حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس  بعد از جلسه با نماینده یحیی گل محمدی سرمربی مستعفی پرسپولیس اظهار کرد:  درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مصاحبه کرد و تمامی موارد را بیان کرد.

او درباره اینکه گزینه‌ای برای سرمربیگری مطرح شده گفت:  درویش  درباره گزینه‌های سرمربیگری صحبت کرد و اتفاقات را به اطلاع رسانه‌ها رساند.  

بادامکی درباره اینکه شما هم در جلسه بودید و وضعیت سرمربی چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: من در جلسه برای تفاهم قرارداد یحیی گل محمدی بودم و همان‌طور که  درویش گفت تا آخر هفته تکلیف مشخص خواهد شد.  

معاون باشگاه پرسپولیس درباره  اینکه احتمال دارد گل محمدی دوباره به تیم برگردد، زیرا شایعه شده او ممکن است از استعفایش عقب نشینی کند، گفت: نمی‌دانم! امای امروز اتفاقات دیگری رخ داد.

او درباره اینکه سند تفاهم نامه امضا شد،گفت: مشهدی (نماینده گل محمدی) هم گفت که امضا نشده، ان شالله امضا کنند. این مسائل را از معاون حقوقی باشگاه سوال کنید.  

بادامکی درباره  اینکه هواداران نگران وضعیت تیم هستند، گفت: ما هم نگران موضوع هستیم و امروز  درویش صحبت کرد.  

او درباره  اینکه برانکو گزینه اصلی سرمربیگری است، عنوان کرد: درویش  در این باره صحبت کرده است.

معاون پرسپولیس درباره  اینکه امروز ساعت ۱۷ جلسه‌ای به صورت آنلاین با برانکو در امارات داشت، گفت: من نبودم و اطلاعی ندارم.

بادامکی درباره  وضعیت دستیاران خارجی گل محمدی گفت: قرار است بیایند و از شنبه تمرینات تیم آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۸ دی ۱۴۰۲
واقعاً با این میروم و رفتم و استعفا و قهر دوباره مذاکره و آشتی و برگشت که تا حالا چندین مرتبه از سوی یحیی گل‌محمدی اتفاق افتاده باید خجالت بکشید! اگر واقعاً نمی‌توانید ومیخواهی بروی مثل مرد مثل دیگر مربیان یک خط روی تکه کاغذ خداحافظ! اگر هم که نه بوی پول و دلار میاد این راهش نیست کسی نمی‌فهمد بین خودتان یواش جیب به جیب کنید چرا با روح وروان هواداران بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
یحیی را برگردانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
نکنه خودت یا پیروانی میخایین سرمربی شین ک پرسپولیس نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
خودشون هم نمیدانند چه کاری دارند می کنند !!!
مثل اینکه با اعلام دستمزدهای نجومی مربیان خارجی ، حالا دارند متوجه میشن که گل محمدی کم هزینه ترین سرمربی بوده و نکته مهمتر اینکه با نصف این دستمزدی که میخواهند به تیم مربیان خارجی بدهند میتوانستند به خواسته های گل محمدی( یعنی گرفتن چند بازیکن موثر ) جامه عمل بپوشانند !!!!
با این حساب ضعف مدیریتی در اینجا هم اثر تخریبی خود را نشان داد و....!!!!
آخرین اخبار