۷۰ متخلف صید و شکار در اشنویه دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: امسال ۷۰ مختلف صید و شکار با تلاش یگان حفاظت در حوزه استحفاظی این شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

کریم خضری رئیس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: امسال ۷۰ متخلف صید و شکار در این شهرستان دستگیر شده که در قالب دستگیری این تعداد متخلف ۴۳ پرونده قضایی هم برای شکارچیان و صیادان در مراجع قضایی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: امسال در مجموع ۱۳۰ مورد برنامه گشت و کنترل شبانه روزی توسط محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست اشنویه انجام شده که در نتیجه آن ۱۷ قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شده و ٨۲۰ میلیون ریال ضرر و زیان محیط زیست، از متخلفان اخذ شدە است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی، افزود: در حوزە آلودگی‌های زیست محیطی نیز در سال جاری چهار پرونده قضایی تشکیل شده که در صورت بی توجهی به اصلاح امور، نسبت به جریمه و پلمب آن‌ها اقدام خواهد شد.

خضری با اشاره به آمادگی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت شبانه روزی و در شرایط سخت جوی و مناطق صعب‌العبور اضافه کرد: از مردم انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه شکار و زنده‌گیری پرندگان در این شهرستان توسط شکارچیان مراتب را به شماره تلفن ۴۴۶۲۶۲۳۱ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.