نتانیاهو: هر کاری که لازم باشد برای بازگرداندن امنیت به مرز‌های شمالی انجام خواهیم داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی و لبنان بازدید کرد.

پس از شروع موج جدید توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، مرز میان لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز صحنه تقابل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش اشغالگر بود. همین موضوع باعث شد تل آویو شهرک‌های صهیونیست نشین شمال اراضی اشغالی را از ترس اقدامات حزب الله تخلیه کند، موضوعی که باعث افزایش فشار بر کابینه راستگرای نتانیاهو شده است. 

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد اسرائیل هر کاری را که لازم باشد برای بازگرداندن امنیت به مناطق هم مرز با لبنان انجام خواهد داد. 

نتانیاهو در جریان بازدید امروز خود از مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی، در دیدار با نظامیان صهیونیست بر بازگرداندن امنیت به این منطقه پس از فرار ده‌ها هزار سکنه صهیونیست از خانه هایشان به دلیل ترس از اقدامات حزب الله تاکید کرد. 

وی در این دیدار خطاب به سربازان صهیونیست گفت: ما به دنبال امنیت بخشی به مرز‌های شمالی خود هستیم. بی تردید ما ترجیح می‌دهیم که این امر بدون انجام یک کارزار گسترده حاصل شود، اما این مسئله نمی‌تواند مانع ما شود. 

نتانیاهو خطاب به حزب الله لبنان، هشدار داد: آن‌ها نباید با ما درگیر شوند. 

آخرین درگیری مستقیم میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی به جنگ ۲۰۰۶ باز می‌گردد، جایی که تل آویو در نهایت نتوانست در برابر نیرو‌های مقاومت دستاوردی کسب کند و میانجیگری میان دو طرف باعث آزادی اسرای لبنانی از بند زندان‌های اسرائیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار