معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش مطرح کرد؛

عملیات طوفان الاقصی عظمت پوشالی رژیم صهیونیستی را اثبات کرد

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:عملیات طوفان الاقصی طوفانی بود که روز به روز جلوتر رفته و عظمت پوشالی و هیمنه واهی استکبار جهانی را بر همگان ثابت کرده است.

حجت الاسلام پرورش در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافندهوایی شمال غرب با گرامیداشت سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا اظهار کرد: هیبت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بر همگان اثبات شده است و این واقعیت را ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بار‌ها برای جهانیان نشان داده ایم 

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه دادن راه شهیدان است افزود: انتخابات از مسائلی است که همواره مورد تاکید بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده است که لازم است با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات عزت و اقتدار نظام اسلامی را برهمگان نشان دهیم.

حجت الاسلام پرورش بااشاره به اینکه دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی دارد با تبلیغات منفی مردم را نسبت به آینده دلسرد و ناامید کند گفت: انتخابات از رویداد‌های مهم و اساسی است که می‌تواند روح تازه‌ای را در جمهوری اسلامی بدمد و تحولات جدیدی را در جامعه اسلامی به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان با پیاده سازی انواع تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها به دنبال بی رونق کردن انتخابات هستند خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام گله گذاری‌هایی که از ناملایمات معیشتی و اقتصادی دارند، اما هیچ وقت اجازه نداده اند معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی چشم طمعی به آب و خاک این مرز و بوم داشته باشند.

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت:طوفان الاقصی طوفانی بود که روز به روز جلوتر رفته و عظمت پوشالی و هیمنه واهی استکبار جهانی را بر همگان ثابت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار