فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛

طوفان الاقصی بزرگترین ضربه تاریخی به ارتش اسرائیل بود

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه طوفان الاقصی بزرگترین ضربه تاریخی به ارتش اسرائیل بود گفت: نباید بگذاریم عظمت این عملیات زیر آوار‌ها و خرابه‌های غزه مدفون شود.

سردار پورجمشیدیان در همایش اقتدار عاشورایی بسیجیان و رزمندگان در تبریز خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ، پیچیده و ترکیبی علیه صهیونیست‌ها بود که بزرگترین ضربه را در تاریخ صهیونیست‌ها به ارتش اسرائیل وارد کرد.

وی افزود: این عملیات یکی از بی نظیرترین عملیت‌های تاریخ نظامی گری دنیا بود که هیمنه رژیم ننگین صهیونیستی را بهم ریخت و شکست مفتضحانه‌ای برای صهیونیست‌ها رقم زد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی جنایات، وحشی گری و جسارت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته طوفان الاقصی را عملیات پیشدستانه رزمندگان جبهه مقاومت خواند که موجب شکست اطلاعاتی صهیونیست‌ها و بهم ریختن سیستم فرماندهی و کنترل آن‌ها شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه تصرح کرد: پذیرش آتش بس به معنای پیروزی و موفقیت جبهه اسلام و تفکر انقلاب اسلامی است و صهیونیست‌ها و آمریکا ناچارند تغییر نظم نوین جهانی و جغرافیای سیاسی به نفع مسلمانان را بپذیرند.

سردار پورجمشیدیان همچنین با اشاره به لزوم حکمفرمایی فرهنگ و تفکر بسیجی در همه عرصه ها، امیدآفرینی و تزریق روحیه امید در آحاد جامعه و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران را از وظایف سنگین بسیجیان در شرایط حاضر دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.