فرصت‌های متنوع سرمایه گذاری در چابهار ایجاد شده است

مدیرعامل منطقه آزاد چابهارگفت: فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی در این سازمان ایجاد شده است.

 امیر مقدم مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه ماموریت اصلی این سازمان ایجاد فرصت‌های متنوع سرمایه‌گذاری و تلاش برای ورود سرمایه‌گذاران جدید به این منطقه است گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی در این سازمان ایجاد شده است.

وی در نشست با جمعی از اعضای باشگاه تلاشگران ارزش‌آفرین با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و گسترش تعامل در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری اظهارکرد: کشور در حال حاضر در مسیر توسعه و گسترش سرمایه‌گذاری قرار گرفته است، و گواه، آن ورود هیات‌های اقتصادی به منطقه آزاد چابهار در ۲ سال اخیر است که به دنبال آن شاهد رونق و ارتقاء سطح سرمایه‌گذاری در این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رفاهی با حضور سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد چابهار بیشتر از قبل خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروزه کشور‌ها برای افزایش توان و فراهم کردن بستری مطمئن برای جذب سرمایه‌ها بسیار خلاقانه عمل می‌کنند.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری رخ داده و بستر‌های لازم برای این امر ایجاد شده است، گفت: بنابراین فرصت مغتنمی است تا بتوانیم از ظرفیت‌های منطقه چابهار که از یک ظرفیت بسیار بالایی هم به لحاظ سوق‌الجیشی و جغرافیایی و هم به لحاظ راهبردی که در این منطقه وجود دارد، برخوردار است؛ بهره کافی ببریم.

وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت سرمایه‌گذاری مناطق آزاد از مهمترین اصول سرمایه‌گذاری است، تاکید کرد: یکی از بستر‌های خوبی که در این منطقه آغاز شده و در حال انجام است؛ امنیت سرمایه‌گذاری هست که باید نگاه ویژه‌ای به آن شود. این در حالیست که سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری به یک فضای امن و همچنین کمک‌ها و حمایت دستگاه‌های دولتی نیاز دارد.

مقدم با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوب و موثری در سطح مناطق آزاد سراسر کشور به ویژه در چابهار صورت گرفته است، گفت: منطقه آزاد چابهار می‌تواند به یک قطب اقتصادی در کشور تبدیل شود. بر اساس اقدامات انجام شده، چابهار می‌تواند در حوزه‌های پتروشیمی، فولاد و دریامحور (که امروز یکی از موضوعات مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد) و همچنین در حوزه گردشگری به عنوان هاب منطقه محسوب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار