افزایش معاملات مسکن در سه منطقه تهران

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طبق آمار‌های رسمی میزان معاملات مسکن در سه منطقه ۱۰ ،۵ و ۲ در مقایسه با سایر مناطق افزایش داشته است.

داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: مطابق آمارهای رسمی، آذرماه امسال سه‌هزار و ۵۵۰ مورد معامله املاک در سطح تهران به ثبت رسید که در مقایسه با متوسط ۱۰ هزار معامله در ماه که به عنوان نقطه تعادلی معاملات عنوان می‌شود، بسیار اندک بوده و نشان‌دهنده رکود معاملات است.

به گفته وی، بیشترین معاملات در این ماه به‌ترتیب در مناطق ۵، ۱۰، ۲ و ۴ تهران انجام شده است  و این معاملات  در این مناطق به دلیل وسعت منطقه و تعداد ساکنان بوده است.

او می گوید: در آذر ماه خرید و فروش در مقایسه با آبان ماه  حدود ۹ درصد کاهش داشته است و حاکی از کاهش محسوس تعداد قراردادها است.

وی گفت: در برخی مناطق قیمت‌های فروش به قیمت تمام شده سازندگان نزدیک شده است که این مساله اثر خود را در سال‌های آینده نشان خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۱ دی ۱۴۰۲
مگر سرمایگذار مغز خر خورده اخه زیر سایه جنگ متری ۲۰۰۰هزار دلار پول مسکن بده . چند وقت پیش تو اوکراین و لبنان و غزه و سوریه برای
مستغلاتی درس خوبی نشده ؟ریسک سر مایگذاری در ملک ب حالت قرمز در اومده حداقلدتا وقتی ک سایه جنگ و تهدید دو طرف در منطقه و کشور وجود داره سرمایه ترسو است و فرار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۱ دی ۱۴۰۲
اتش جنگ و اخبارهاش داره روز برورز بیشترمیشه سر مایه و پول هوشمند ترسو ک فرار است و ریسک خرید مستغلات بسیار بالاس اون هم بااین ابر حباب و عدم‌نقدشونده گی و قدرت خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۱ دی ۱۴۰۲
ریسکش تو شرایط جنگی مستغلات بالاس
آخرین اخبار