خلجی:

برای مشارکت اقشار مختلف در انتخابات برنامه‌ریزی شود

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بر برنامه ریزی آموزش و پرورش برای رای اولی‌ها تاکید کرد و گفت: برای همه اقشار مختلف جامعه خصوصا بانوان برای مشارکت در انتخابات باید برنامه ریزی شود.

سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان فارس گفت: در تاریخ قبل و بعد از انقلاب چه بسیار افرادی داشتیم که دربرابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند، ولی در برابر یک شبهه وا داده و زمین خوردند.

او همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان، افزود: جنایت بین المللی در غزه در حال انجام است و بیش از ۹۰ روز ادامه داشته و بیش از ۲۰ هزار نفر شامل زنان و کودکان غزه به شهادت رسیدند.

خلجی ادامه داد: ملتی مظلوم با اراده پولادین در برابر این همه شهید و تخریب سنگین در حال مقاومت هستند و بر اثر این مقاومت شاهدیم که رژیم سفاک اسراییل گام به گام از اهدافش (نابودی حماس و آزادی اسرایش) کوتاه آمده و روند مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی افزایش یافته است.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت در ادامه به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات مهمترین دستور کار کشور است و مشارکت باید افزایش یابد و با رقابت بالا انتخابات با سلامت و امنیت برگزار شود.

او با تاکید بر عدم ۲ قطبی کردن فضای کشور افزود: دستگاه‌های اجرایی وظایف ذاتی دارند که عرصه خدمت رسانی به مردم را همواره تقویت کنند.

خلجی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بر برنامه ریزی آموزش و پرورش برای رای اولی‌ها تاکید کرد و گفت: برای همه افشار مختلف جامعه خصوصا بانوان برای مشارکت در انتخابات باید برنامه ریزی شود.

او با بیان اینکه رای دادن تکلیف شرعی و اجتماعی است، اظهار کرد: امیدآفرینی در جامعه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت، رای دادن در جمهوری اسلامی را جزو افتخارات دانست و گفت: آرایش رسانه‌ای دشمن سال‌ها تغییر کرده و شکل حمله به خود گرفته است، دشمن در همه ابعاد و اهدافش از رسانه بهره می‌برد و ما همواره درگیری در حوزه رسانه و روایت و مدیریت پیام داریم و هرجا درست نتوانیم روایت کنیم ضربه خواهیم خورد.

او تاکید کرد: در موضوع اخیر حک سیستم سوخت کشور روایت درستی از ماجرا ارایه شد و مردم به دلیل شفافیت در اطلاع رسانی با چالش ناشی از آن همراهی کردند، قطعا نظام متکی به مردم است و هرجا به مردم اتکا کردیم پیروز بودیم.

خلجی افزود: در جنگ تحمیلی به مردم اتکا شد و برای کشور توفیقات بی نظیری حاصل شد.

او با بیان آنکه دشمن در حال تصویرسازی دروغین از جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: ما همواره در حال نبرد رسانه‌ای با دشمن هستیم، ما می‌خواهیم تصویری درست از خدمت به جامعه ارایه شود.

خلجی به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دهه ۹۰ دوران سوخته اقتصاد ایران بوده که باید اکنون جبران شود ودر این دولت خستگی و وقفه در روند خدمت رسانی معنا ندارد.

او ادامه داد: طبق آیین نامه دولت مسئول اطلاع رسانی در دستگاه‌های اجرایی شخص مدیر دستگاه است و باید مدیران درک درستی از ظرفیت و فرصت‌ها داشته باشد تا بتواند روابط عمومی کارآمد اتخاذ کند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: طراحی عملیات رسانه باید در روابط عمومی‌ها انجام شود، اگر به حوزه روابط عمومی در حد نصب بنر نگاه شود نمی‌توان به اهداف ترسیم شده دست یافت.

او تاکید کرد: ظرف حداکثر یکماه حوزه‌های اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی بازنگری شود و اگر بخشی ضعیف است اصلاح و بازنگری شود و نباید اجازه تداوم آسیب داده شود.

خلجی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: تامین هزینه‌های اطلاع رسانی و پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها باید حتما دیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.