گیشه‌های ویژه فرهنگیان در شعب بانکی ملی فارس راه‌اندازی شود

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس پیشنهاد داد تا گیشه‌ای ویژه فرهنگیان در شعب بانک ملی استان راه‌اندازی شود.

حسنعلی محمدی در اولین جلسه ستاد اسکان مسافران نوروز ۱۴۰۳، گفت: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به معلمان راه‌اندازی گیشه ویژه فرهنگیان در شعب بانک‌های ملی استان پیشنهاد می‌شود. 

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه پیگیری اعطای تسهیلات به فرهنگیانی که دارای پرونده وام در شعب بانک ملی هستند در دستور کار قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در راستای مسکن فرهنگیان با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیر احداث مجتمع مسکونی ویژه فرهنگیان در کوی زهرا در شهر شیراز هستیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بخش زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به استان فارس، فرهنگی هستند لذا آموزش و پرورش نقش پررنگی در مدیریت اسکان مسافرین نوروزی دارد.

او افزود: ضروری است محل‌های اسکان‌ها در مناطق گردشگری استان فارس به‌روزرسانی شود تا استان فارس در ارائه خدمات به مسافران نوروزی همچنان پیشتاز استان‌ها باشد.

محمدی ادامه داد: آموزش و پرورش مناطق دارای آمار بالای جذب گردشگر، مانند مرودشت، سپیدان، میمند و ...، باید در خصوص فراهم کردن زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی کنند. 

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در پی کسب رتبه اول فارس در پذیرش اسکان نوروزی در سال‌های اخیر، در نوروز پیش‌رو اداره‌کل آموزش و پرورش استان علاوه بر فارس موضوع اسکان نوروزی ۷ استان همجوار دیگر را نیز باید مدیریت نرم‌افزاری کند.

او افزود: وزارت آموزش و پرورش با توجه به قابلیت‌های استانی بخشی از مدیریت نرم‌افزاری اسکان نوروزی را به استان فارس محول کرده است لذا فارس به عنوان استان معین استان‌های خوزستان، کرمان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کردستان و ایلام معرفی شده است.

محمدی افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش فارس در بین ادارات عضو ستاد اسکان استان و همچنین در بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور، اولین اداره‌ای است که جلسه ستاد اسکان نوروزی را برگزار کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار