۱۰۰ درصد تعهد اشتغال در چابهار محقق شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهارگفت: درصد تعهد اشتغال امسال این شهرستان در فاصله ۲ ماه تا پایان سال، به ۱۰۰ درصد رسید.

اسلام زهروزهی گفت: بنابر تقسیمات شهرستانی، چابهار در سالجاری متعهد به ۲ هزار و ۸۱۶ نفر اشتغال‌زایی بود که این امر با گذشت بیش از ۱۰ ماه از سال بطور کامل محقق شد.
وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌هایی، چون پتروشیمی و فولاد و همچنین قابلیت‌هایی که در حوزه کشاورزی و شیلات در پهنه جغرافیایی شهرستان چابهار وجود دارد، می‌توان امیدوار بود که تا پایان امسال، این آمار افزایش یابد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار ادامه داد: آمار اشتغال ایجادی هر نقطه از کشور بر اساس داده‌های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال است و طی فرآیند‌هایی راستی آزمایی می‌شود.

ی به راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه با هدف کاهش هزینه‌های جستجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و در نهایت افزایش اشتغال راه‌اندازی شده و کارجویان و کارفرمایان با مراجعه به آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir می‌توانند ثبت نام کنند.
زهروزهی اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اهمیت تکمیل زنجیره ارزش در مشاغل خانگی و اهمیت نقش تعاونی‌ها تأمین نیاز در تکمیل این زنجیره، برنامه تشکیل تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی شهرستان چابهار در دست پیگیری قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار