مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

پایگاه‌های سلامت ورزشی در اردبیل ایجاد می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر احداث پایگاه‌های سلامت ورزشی در راستای نشاط جامعه و پیشگیری از بیمار‌ها تاکید کرد.

محمدعلی پهناور در دیدار با معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت در حوزه ورزش و جوانان بسیار گسترده است و نیاز هست که دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در کنار ورزش و جوانان برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و حوزه‌های اجتماعی کمک حال باشند.

او افزود: در دو حوزه سلامت و ورزش دانشگاه علوم پزشکی و ورزش و جوانان در کنار هم می‌توانند برای جامعه مفید و مثمر ثمر باشند و برای ایجاد سلامت جامعه گام مثبتی را بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل با اشاره به اینکه قشر دانشجو از جوانان تشکیل شده است اضافه کرد: برای فعالیت‌های فرهنگی و مهارت آموزش و بصیرتی در ابعاد مختلف و به ویژه برگزاری مسابقات ورزشی با توجه به اینکه قشر دانشجویان از جوانان هستند می‌توانیم با کمک هیات ورزش دانشجویی و انجمن‌های علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها اقدامات موثری را انجام دهیم.

پهناور با تاکید بر این که نیاز‌های حوزه سلامت و درمان با ورزش باید در جامعه احصا شود تصریح کرد: با توجه به اینکه دو حوزه ورزش و سلامت داروی مکمل هم برای جامعه هستند و با احصا شدن این موضوع می‌توانیم اقدامات اساسی را برای سلامت جامعه عملیاتی کنیم که یکی از این اقدامات عملیاتی ایجاد و احداث پایگاه‌های سلامت ورزشی در راستای نشاط جامعه و پیشگیری از بیمار‌ها است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.