۵۵ صندوق اخذ رأی در زرندیه پیش بینی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زرندیه گفت: ۵۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان پیش بینی شده‌ است.

مهرداد پیراسبقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زرندیه گفت: ۵۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان پیش بینی شده‌ است. از این تعداد ۲۳ صندوق شهری و ۳۲ صندوق دیگر برای مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

وی تعداد صندوق‌های ثابت را ۲۷ مورد و سیار پیش‌بینی شده را ۲۸ مورد ذکر و اضافه کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌اندرکاران انتخابات است.

پیراسبقی یادآور شد: دست اندر کاران این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور و مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ سیاسی آمادگی کامل داشته و بررسی های لازم برای تجهیز شعب اخذ رای نیز انجام شده است.

وی افزود: ۹ مورد از شعبات اخذ رای دارای مشکلات فنی و ارتباطی بودند که با هماهنگی دستگاه های اجرایی از جمله شرکت مخابرات این مشکلات در حال رفع است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار و تبلیغات از دوم اسفند آغاز خواهد شد.

مردم شهرستان زرندیه در قالب حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه نماینده خود را انتخاب و راهی بهارستان می کنند.

بنا به اعلام رییس ستاد انتخابات استان مرکزی ۳۰۶ نامزد در این استان تایید صلاحیت شده اند اند که ۵۲ داوطلب در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.