داوطلبان نمایندگی مجلس وعده‌های واقعی بدهند

خطیب نماز جمعه اراک گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تعامل با مردم و در تبلیغات اخلاق اسلامی را رعایت کنند و وعده‌های واقعی بدهند.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک افزود: داوطلبان وعده‌های خلاف و غیرواقعی ندهند، واقعیات‌ را بگویند و با فساد مبازره کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به آلودگی هوا، لزوم فیلتراسیون نیروگاه شازند، مسکن ملی و اتمام بیمارستان ولی‌عصر(عج) افزود: ساخت پل سنجان با آن همه هزینه اکنون چه کاربری دارد و آیا مشکلی را حل کرده است؟

او نمایندگی مردم را مسئولیت بزرگی دانست، از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد و ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود می‌توانند نمایندگانی دلسوز و شایسته انتخاب کنند و حضور آنان امری تشریفاتی نیست.

خطیب جمعه اراک در ادامه با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کوتاه کردن دست دشمنان مردم و کشور گفت: همچنان باید هوشیار و مراقب گرگ‌هایی باشیم که در تلاش برای نفوذ در کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: محور سیاست ورزی در اسلام، تقواست و با رعایت تقوا در سیاست، مسائل قابل حل است.

امام جمعه اراک ماه رجب و ماه‌های پیش رو را ایام بابرکت و فرصتی برای عبادت خواند و افزود: راه سعادت راه ائمه هدی علیهم السلام است که باید این مسیر در حمایت از ولی فقیه ادامه یابد.

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.