انسداد محور‌های آستارا - اردبیل و پونل - خلخال

مدیرکل راهداری گیلان گفت: محور‌های آستارا - اردبیل و پونل - خلخال به دلیل یخبندان همچنان مسدود است.

غلامعلی نیک‌فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه محور آستارا - اردبیل در محدوده گردنه حیران به دلیل کولاک و یخبندان همچنان مسدود است، گفت: تلاش برای بازگشایی این محور ادامه داد.

او همچنین با اشاره به انسداد محور پونل - خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل یخبندان و نبود ایمنی کافی افزود: این محور نیز تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد در آن امکانپذیر نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان تصریح کرد: از صبح امروز بارش برف و باران در استان متوقف شده است.

به گفته نیک‌فهم، با ورود سامانه بارشی و سرد از روز شنبه ۲۳ دی ماه به استان گیلان در محور اسالم - خلخال ۹۰ سانتیمتر، محور بهارستان - آقچای ۹۰ سانتیمتر، محور ماسال - گیلوان ۲۰ سانتیمتر و محور سیاهکل - دیلمان ۱۵ سانتیمتر برف باریده است.

او با بیان اینکه ترافیک در سایر جاده‌های گیلان در جریان و عادی است، گفت: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محور‌های ارتباطی گیلان است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.