نقش مرزنشینان در امنیت مرز‌ها انکار ناپذیر است

فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: نقش مرزنشینان در امنیت مرز‌ها انکار ناپذیر است

فرمانده هنگ مرزی ارومیه در نشست صمیمی با سران عشایر سطح حوزه استحفاظی ضمن تاکید بر رفع مشکلات مرزنشینان اظهار کرد: نقش مرزنشینان در امنیت مرز‌ها انکار ناپذیر است.

سرهنگ سجاد باقرنژاد با بر شمردن نقش سران طوایف، منتفذین، معتمدین در اطلاع رسانی و آگاهسازی مرزنشینان در راستای رعایت مقررات مرزی و ترویج قانون مداری در ایجاد امنیت مرز‌ها بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: تعامل دوسویه و اطلاع رسانی صحیح و هدفمند به آحاد مرزنشینان موجب آگاهی و رعایت مقررات مرزی و در نهایت امنیت پایدار خواهد شد.

وی گفت: تلاش مجموعه مرزبانان در هنگ مرزی ارومیه، شناسایی مشکلات مرزنشینان و انتقال آن به مسئولین است خوشبختانه همکاران ما تمام توان خود را برای شناسایی این مشکلات انجام داده و این مشکلات نسبت به هر منطقه دسته بندی و در جلسات شورای تامین مطرح و برای رفع آنان از مسئولین قول‌های خوبی گرفته ایم.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه  با اذعان به نقش مرزنشینان در ریشه کن کردن قاچاق گفت: مرزنشیان ما مردمی متعهد و مومن هستند و به کسب درآمد از راه حلال اعتقاد راسخی دارند و این امر باعث ریشه کن شدن قاچاق شده است.

در خاتمه سران عشایر از تلاش فرمانده و مرزبانان هنگ مرزی ارومیه که در راستای ارتقاء سطح امنیت و همکاری میان مرزداران و مرزنشینان و همچنین خدمت در امنیت این نظام تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کردند و از برگزاری چنین نشستی، و دعوت از مرزنشینان توسط مرزبانان ابراز خرسندی نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.