جانشین منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب ارتش مطرح کرد؛

قدرت دفاعی ایران فراتر از چیزی است که به نمایش گذاشته می‌شود

جانشین منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب گفت: قدرت موشکی، پهپادی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران فراتر و عظیم‌تر از چیزی است که تاکنون به نمایش گذاشته شده است.

 امیرسرتیپ دوم صالح در جمع کارکنان یگان پدافندهوایی شمال‌غرب با بیان اینکه کارکنان جوان پدافند هوایی در دل تحریم‌ها و تهدید‌ها حماسه‌هایی را رقم زدند که هر ایرانی به آن افتخار می‌کند اظهار کرد: قدرت موشکی، پهپادی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران فراتر و عظیم‌تر از چیزی است که تاکنون به نمایش گذاشته شده است. 

وی با اشاره به اینکه دفاع قدرتمندانه پدافند هوایی از آسمان کشور با وجود تمام محدودیت‌ها و چالش‌ها عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داده است گفت: استفاده از توان و نبوغ جوان ایرانی در نیرو‌های مسلح کشور را در برابر هرگونه تهدید ایمن کرده است. 

 امیرسرتیپ دوم صالح افزود: ارتش رژیم صهیونیستی که با پروپاگاندای رسانه‌ای به نیروی شکست ناپذیر تبدیل شده بود باعملیات طوفان الاقصی جنبش حماس تصویر دروغین ارتش خیالی صهیونیست‌ها یک شب فرو ریخت و ابهت پوشالی آن شکست.

جانشین منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب ارتش با بیان اینکه دشمن درصدد فاصله گرفتن جوان ایرانی از ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی است تصریح کرد: باوجود همه توطئه‌های استکبار جهانی غیرت دینی و هویت ملی ایرانیان بسیاری از امیال و آرزو‌های نظام سلطه را نقش برآب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار