کشف کالای قاچاق از یک واحد صنفی در جیرفت

معاون بازرسی صمت جنوب کرمان از کشف و جمع آوری بیش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از یک واحد صنفی در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با توجه به دستور العمل‌های صادره برای مبارزه با کالای قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحد‌های صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد از سوی بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شوند.

وی افزود: بازرسان این سازمان در گشت مشترکی که با حکم و حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت جنوب کرمان و نیروی انتظامی، انجام شد از یک واحد صنفی لوازم یدکی خودرو در جیرفت بیش از ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و جمع آوری شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان داشت: پرونده این واحد صنفی متخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

توکلی، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحد‌های صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، تصریح کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام کنند تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار