مقام صهیونیست: حماس با شکست فاصله زیادی دارد

یکی از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد علی رغم حملات رژیم صهیونیستی، حماس همچنان کنترل غزه را در دست دارد.

از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نابودی حماس، آزادی اسرای صهیونیست و ناتوان ساختن غزه برای انجام حملات مشابه علیه اسراییل را اهداف این رژیم عنوان ساخته است. با این حال، با گذشت بیش از یکصد روز از جنگ در این باریکه حتی بر مقامات داخلی این رژیم نیز آشکار شده که تل آویو نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد. 

به گزارش الجزیره، گیدئون ساعار، یکی از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد: جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با شکست فاصله دارد. 

وی که با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مصاحبه می‌کرد، افزود: علی رغم حملات ارتش اسراییل، حماس همچنان کنترل پایداری بر غزه دارد. این امر نشان دهنده آن است که در حال حاضر هیچ جایگزین مناسبی برای اداره این گروه در این باریکه وجود ندارد. 

ساعار خاطر نشان کرد: حماس اکنون تا شکست فاصله زیادی دارد و اگر کسی تصور می‌کند جایگزینی برای این گروه برای حکومت در غزه وجود دارد، این اتفاق به سادگی رخ نخواهد داد. 

گادی آیزنکوت، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش اسراییل و یکی دیگر از اعضای کابینه نتانیاهو روز گذشته اعلام کرده بود مقامات صهیونیست باید از فریب دادن خود دست بردارند و برای بازگرداندن اسیران از غزه به یک توافق برسند. 

گادی آیزنکوت دکترین ضاحیه را مطرح ساخته بود که براساس آن در یک جنگ نامتقارن شهری ارتش باید به صورت هدفمند زیرساخت‌های غیرنظامی را هدف قرار دهد تا با افزایش رنج و عذاب غیرنظامیان، بازدارندگی افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار