لاپید: نتانیاهو و وزیر جنگ اسرائیل با هم صحبت نمی‌کنند

رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم صحبت نمی‌کند.  

حمله هفتم اکتبر نیرو‌های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) باعث وارد آمدن ضربات دردناک به دشمن صهیونیست شد. این حمله علاوه بر آنکه باعث ویران شدن توهم امنیت در سرزمین‌های اشغالی شد، اختلافات پیشین میان مقامات صهیونیستی با یکدیگر را تشدید کرد. 

به گزارش هاآرتص، یائیر لاپید، رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم صحبت نمی‌کند. 

بر این اساس، لاپید که در یک نشست حزبی سخنرانی می‌کرد، افزود: جلسات کابینه دولت نتانیاهو عرصه شرم آور برای تسویه حساب شخصی، دعوا، و بحث‌هایی است که به هیچ جا نمی‌رسد. 

رهبر مخالفان کابینه خاطر نشان کرد: وزرای راستگرای کابینه نتانیاهو اقدام به تحریک گسترده فرماندهان نظامی می‌کنند که باید به این دلیل برکنار شوند. 

کابینه فعلی بنیامین نتانیاهو راستگراترین کابینه در تاریخ رژیم صهیونیستی است. مقامات صهیونیست طیف گسترده‌ای از اظهار نظر‌ها از اخراج فلسطینیان از غزه تا استفاده از بمب هسته‌ای در این باریکه را مطرح ساخته‌اند که با واکنش‌های شدید بین المللی همراه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار