توجه ویژه جشنواره رسانه‌ای ابوذر به حمله تروریستی کرمان و وقایع غزه

دبیر جشنواره ابوذر استان کرمان گفت: آثار مربوط به حمله تروریستی کرمان و وقایع غزه در کنار محور‌های اصلی جشنواره در روند داوری لحاظ خواهند شد.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با اشاره به اینکه حمله تروریستی در مسیر حرکت زائران و راهیان گلزار شهدای کرمان و همچنین وقایع تلخ غزه، علی‌رغم آلام سنگینی که بر جان‌ها نشاند، یک طوفان رسانه‌ای آکنده از خشم، عاطفه و احساس مسئولیت خبری را در جمع رسانه‌های استان کرمان متبلور کرد، گفت: آثار مربوط به این دو واقعه در کنار آثاری که با محوریت شعار سال، مکتب شهید سلیمانی، روشنگری و جهاد تبیین، امیدآفرینی، دستاورد‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی و دیگر موارد تولید شده باشد، حتما در روند داوری لحاظ خواهند شد.

محمدصادق طاهری افزود: از نکات مهمی که باید مورد توجه عزیزان قرار گیرد این است که هر فرد تنها با چهار اثر می‌تواند در جشنواره شرکت کند و ارسال بیش از این، می‌تواند بررسی حرفه‌ای آثار توسط هیات داوران را تحت تاثیر قرار دهد.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان تصریح کرد: بعد از برگزاری هفت دوره موفق که همواره توانسته‌ایم در جشنواره نهایی که یکی از معتبرترین جشنواره‌های رسانه‌ای ایران است بدرخشیم و رتبه کشوری کسب کنیم، مسلما هر کدام از چهره‌های رسانه‌ای استان نسبت به موضوع جشنواره آگاهی لازم را دارند. با این وجود در پیام‌رسان ایتا با شماره ۰۹۱۳۱۴۱۴۳۳۴ پاسخگوی سئوالات عزیزان همکار خواهم بود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند آثار منتشر شده خود در رسانه‌های رسمی و دارای مجوز در بازه زمانی اول دی ماه ۱۴۰۱ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ را به آدرس کرمان خیابان فیروزه خیابان مکتب‌المهدی ساختمان سردار شهید حجازی، سازمان بسیج رسانه ارسال و یا از طریق دورنگار به شماره:۰۳۴۳۲۴۵۵۲۴۱ و یا رایانامه SMS_TAHERI@YAHOO.COM ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار