مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدرسه قوی، لازمه ایران قوی است

رضایی با بیان اینکه مدرسه قوی، لازمه ایران قوی است، گفت: نقش موثر مدیران مدارس در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی، انکار ناپذیر است.

 رضا رضایی در جمع مدیران مدارس بخش اسماعیلی جیرفت با تسلیت شهادت ۲۸ شهید فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات موشکی به مقر جاسوسی موساد در عراق، سوریه و پاکستان قابل قدردانی و نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی با اشاره به جذب اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، بیان کرد: عملیات ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در استان کرمان بعد از ۱۱ سال وقفه آغاز شده است و ۳ استخر از این تعداد تا پایان سال تحصیلی جاری به برداری می‌رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از خرید تجهیزات آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد تومان در ۲ سال اخیر در استان خبر داد و بر نگهداشت و جلوگیری از مستهلک شدن تجهیزات آموزشی در مدارس تاکید کرد.

وی  با بیان اینکه تمامی آمال و آرزو‌های آموزش و پرورش در مدارس محقق می‌شود، تصریح کرد: نقش مدیران مدارس در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی انکار ناپذیر است.

رضایی بر جذب مشارکت فکری اولیا، مردم و نهاد‌های دولتی و غیردولتی در زمینه مسائل آموزشی، تجهیزات و فضا تاکید کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی استفاده شود.

وی گفت: تمامی ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان در ۱۲۰ شاخص تخصصی و ۱۴ شاخص عمومی ارزیابی و ادارات و مدارس رتبه بندی می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از نمرات امتحانات نهایی، جشنواره خوارزمی، المپیاد‌های علمی و قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری به عنوان مهم‌ترین شاخصه‌های ارزیابی مدارس نام برد.

 وی از دهه مبارک فجر و انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به عنوان ۲ رویداد مهم طی امسال نام برد و بر تببین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ایجاد زمینه لازم برای حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

رضایی با بیان اینکه تمامی امکانات آموزش و پرورش استان برای برگزاری انتخابات در اختیار استانداری و فرمانداری‌ها است، گفت: با توجه به نقش الگویی و تاثیر گذاری فرهنگیان در اقشار مختلف مردم، فرهنگیان نسبت به ایجاد زمینه لازم برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار