وجود بیش از ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه بیش از ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی در کرمان وجود دارد، گفت: مدارس آیینه تمام نمای آینده کشور هستند.

 رضا رضایی در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان عزیز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: دشمن اگر مسلح شد برایش زن و مرد، کودک و بزرگسال فرقی نمی‌کند و این اقدامات کوردلانه، نشانه پستی دشمن است و ذره‌ای به اقتدار نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد نخواهد کرد.

وی با اشاره به شهادت ۲۸ دانش آموز و فرهنگی در حادثه تروریستی کرمان افزود: با توجه به اینکه حدود یک سوم از شهدای این حادثه دانش آموز و فرهنگی هستند، نشان می‌دهد آموزش و پرورش سرزنده است و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به کسب رتبه برتر آموزش و پرورش در شاخص‌های عمومی و اختصاصی اشاره کرد و بیان داشت: اتحاد، انسجام و یکپارچگی، رمز موفقیت آموزش و پرورش استان در ۲ سال اخیر است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان در پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تصریح کرد: پروژه مهر سال تحصیلی آینده از هم اکنون در استان کرمان کلید خورده است.

 رضایی با تاکید بر توانمندی سازی مدیران مدارس در حوزه سازمانی بیان کرد: موفقیت آموزش و پرورش در گرو عملکرد موفق مدیران مدارس است و ضعف مدیران مدارس، نتیجه اش  تحقق نیافتن اهداف آموزشی و پرورشی است.

وی بر جهاد تببین هنرمندانه در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی و توانمندی‌های نظام به نسل نوجوان و جوان در مدارس گفته شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدرسه محوری، مهم ترین و اساسی‌ترین کار در آموزش و پرورش است، تصریح کرد: مدارس، آیینه تمام نمای آینده کشور هستند.

وی بر ایجاد زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس دیدگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید کرد و افزود: امید آفرینی و تزریق امید به جامعه، بیان اینکه تصمیم گیری اصلی با مردم است، ایجاد زمینه رقابت جدی و تاثیر گذاری رای مردم و تاثیر زیادی بر حضور حداکثری در انتخابات دارند.

 رضایی از راه اندازی پویش رای اولی‌ها و پویش هر دانش آموز دو رای برای دانش آموزان که نمی‌توانند رای دهند، خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار