برگزاری بیش از هزار جشن تا نیمه شعبان

رئیس ستاد برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در استان کرمانشاه از تدارک برگزاری بیش از هزار جشن در استان تا نیمه شعبان خبر داد.

حجت الاسلام ابوذر کرمی، رئیس ستاد برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با دعوت از عموم مردم استان برای شرکت در جشن‌های رجبیه و شعبانیه، گفت : امسال بنا داریم ویژه برنامه‌های جشن و سرور را از ولادت امام جواد (ع) شروع کرده و تا روز نیمه شعبان ادامه دهیم.

رئیس ستاد برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری ابن جشن‌ها را از شب گذشته (اول بهمن) با برگزاری یک جشن بزرگ خانوادگی آغاز کردیم، گفت: بنا داریم تا سالروز ولادت امام زمان (عج) بیش از هزار برنامه برگزار کرده و استان را غرق در شادی و سرور کنیم.

کرمی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری جشن بزرگ خیابانی به عنوان جشن "پدر و پسری" در روز پنجشنبه همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع)، گفت: این جشن ساعت ۱۶ در چهارراه نوبهار شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌شود حضور حدود پنج هزار نفر را در این جشن بزرگ شاهد باشیم.

وی افزود: جشن شب میلاد امام علی (ع) هم به صورت ویژه در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کرمی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی سیار در شهر کرمانشاه در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (چهارم و پنجم بهمن) همزمان با شب و روز میلاد امام علی (ع)، گفت: این ایستگاه‌های صلواتی سیار در سطح شهر کرمانشاه تردد کرده و از مردم پذیرایی خواهند کرد.

کرمی با اشاره به برگزاری جشن محبان امیرالمومنین (ع) در شهرستان صحنه در روز چهارشنبه (چهارم بهمن)، افزود: این جشن با حضور جامعه اهل تشیع و اهل حق شهرستان در تالار فجر صحنه برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم جشن و سرور در مساجد و حسینیه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، توزیع بسته‌های معیشتی و ... از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای اجرا در سطح استان تا نیمه شعبان است که کرمی به آن‌ها اشاره کرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمانشاه اشاره‌ای به در پیش بودن برگزاری دهمین همایش ملی غدیرپژوهی در استان داشت و گفت: در تلاش برای برگزاری این همایش به صورت بین المللی هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.