تشییع پیکر شهید مدافع حرم در کرمانشاه

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حاج صادق امیدزاده با حضور پرشکوه مردم کرمانشاه تشییع شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حاج صادق امیدزاده که چند روز پیش در سوریه به مقام والای شهادت رسیده بود، امروز (سوم بهمن) با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولین استان، تشییع شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نماز میت را بر پیکر این شهید مدافع حرم اقامه کرد و در ادامه پیکر شهید امیدزاده از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی با حضور جمعیت انبوه مردم شهیدپرور کرمانشاه تشییع شد.

در ادامه پیکر این شهید والامقام در قطعه سرداران و امیران "باغ فردوس" کرمانشاه به خاک سپرده شد.

شب گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر شهید امیدزاده در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار شد. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه مقام بلند شهید را جز خداوند متعال نمی‌تواند توصیف کند، گفت: مقامی که شهید به آن می‌رسد مقام قرب الهی است. انسان در لحظه شهادت بگونه‌ای از تعلقات جدا می‌شود که دیگر امکان ماندنش در این عالم نیست، زیرا همه وجودش نور و معنا می‌شود.

وی با مروری بر مجاهدت‌های شهید «حاج صادق امیدزاده» اظهار کرد: نه تنها استان کرمانشاه به این شهید والامقام می‌بالد و افتخار می‌کند، بلکه تمام ایران، جبهه مقاوت، دنیای اسلام و همه محرومان عالم به چنین شخصیت باعظمتی که رژیم صهیونسیتی و اربابش را زیر پا له کرده و نفس دشمن را گرفته بود، می‌بالد و افتخار می‌کند.

شهید مدافع حرم حاج صادق امیدزاده به همراه چهار تن دیگر در حمله روز شنبه (۳۰ دی) رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.