گردان‌های القسام از عملیات نیرو‌های خود در نوار غزه گزارش داد

گردان‌های القسام در گزارشی از عملیات مختلف نیرو‌های خوداعلام کرد ه در جریان عملیات متهورانه نیرو‌های ما خسارت‌های سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد شد.

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس سه‌شنبه شب گزارشی از عملیات مختلف نیرو‌های خود را منتشر و اعلام کرد که در جریان عملیات متهورانه نیرو‌های ما خسارت‌های سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد شد.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، در ۲۴ ساعت گذشته مجاهدان گردان‌های القسام موفق شدند که ۱۲ خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را به صورت کلی یا جزیی منهدم کنند.

براساس این گزارش روز سه‌شنبه همچنین آن‌ها موفق به کشتن قطعی ۲۴ نظامی و زخمی شدن ۱۷ نظامی دیگر صهیونیست شدند. همچنین مجاهدان مقاومت سه منزل که نظامیان صهیونیستی را در آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند.

نیرو‌های القسام همچنین توانستند سه حمله خمپاره‌ای به مقر فرماندهی میدانی و نیرو‌ها و ادات جنگی دشمن انجام دهند.در عملیاتی دیگر نیز هفت مورد درگیری شدید مجاهدان القسام با اشغالگران صهیونیست گزارش شده است.

براساس این گزارش همچنین گردان‌های القسام اعلام کرد یک میدان مین شامل سه بمب ضدنفر را پس از حضور گروهی ۷ نفره از نیرو‌های پیاده ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه خزاعه در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه منفجر کرده که در پی آن این نیرو‌ها کشته و زخمی شدند.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که ۲ منزل و نیرو‌های دشمن را با راکت‌های ضدنفر هدف قرار داده است.در پایان این گزارش همچنین آمده است که نیرو‌های القسام موفق شدند که ۶ کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را به کنترل خود درآورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
زنده باد مقاومت فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
خدایاپیروزی فلسطین رانزدیک کن .دیروزیه فیلمی دیدم به کودک دوساله راازافلسطین با کیکی که تودستش بودوشهیدشده بودنتونسته بوداوتابخوره شهیدکرده بودن خیلی ناراحت شدم یعنی اشکام تمومی نداشت
آخرین اخبار