آغاز به کار نمایشگاه سوغات و هدایای ۹ استان در گچساران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایا با ۱۵۰ غرفه در گچساران افتتاح شد.

سیروس باقری گفت: نمایشگاه سوغات و هدایا در گچساران با حضور برخی استانهای کشور پشت ترمینال دوگنبدان افتتاح شد، در این نمایشگاه سوغات و هدایای استان های کشور در ۱۵۰ غرفه در معرض دید عموم گذاشته شده است.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این نمایشگاه استان های کردستان، خراسان، فارس، کرمانشاه، آذربایجان، اردبیل، قم، کرمان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، سوغات و هدایای خود را به مردم گچساران عرضه می کنند.
 
باقری با بیان اینکه از ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه ۳۰ مورد آن بومی و مابقی غیر بومی هستند ادامه داد: سوغات و هدایای  ارائه شده در این نمایشگاه شامل گل و گیاه،کیف و کفش، خشکبار، پوشاک، سوغات و هدایا، صنایع وابسته از ۲۵ تولید کننده داخلی کشور است.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سوغات و هدایای ارایه شده در نمایشگاه با حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می شود.

باقری گفت: نمایشگاه سوغات و هدایای استانهای کشور از ۲ تا ۱۱ بهمن در شهر دوگنبدان دایر و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۳ از آن بازدید کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.