نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

مشارکت در انتخابات تکلیف ما است

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: ما در برابر خون شهدا، مسئولیت داریم و مشارکت حداکثری در انتخابات تکلیف ما است. 

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه ما برای استقلال کشور هزینه فراوانی دادیم و کسانی جان خود را در این راه فدا کردند، گفت: ما در برابر خون شهدا، مسئولیت داریم و مشارکت حداکثری در انتخابات تکلیف ما است. 

وی افزود: یکی از دستورات مهم امامین انقلاب، مشارکت جدی در انتخابات است.

امام جمعه کرمان بیان داشت: ما مردم تکلیف محور و ایران دوست به شدت مراقب هستیم که به استقلال کشور آسیبی وارد نشود و حضور پای صندوق رای تاییدی بر آن است.

 وی بیان داشت: مردم ما به شأن و جایگاه کشور در دنیا، توجه دارند ؛ بنابراین پای صندوق رای حضور جدی خواهند داشت و مشارکت را در بالاترین وجه ممکن در انتخابات پیش‌رو رقم خواهند زد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری با تسلیت رحلت حضرت زینب (س) عنوان کرد: حضرت زینب (س)، چهره‌ای جریان ساز در حادثه مهم کربلا، شخصیتی بردبار و مبلغ بزرگ این حادثه بود و موفق شد حادثه کربلا را به گوش جهان برساند.

 وی با بیان اینکه تغییر قبله از بیت المقدس به کعبه تحولی در تاریخ اسلام به وجود آورد، گفت: قرارداد ننگین کمپ دیوید بین مصر و رژیم جعلی اسرائیل نشان داد که میز مذاکره با این رژیم غاصب صهیونیستی چیزی غیر از ضرر و خسارت به همراه ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: سال‌ها از این قرارداد ننگین می‌گذرد و اوضاع را می‌بینید، چه نفعی به اسلام و جغرافیای مصر رسید و این قرارداد، غیر از خسارت چیزی نداشت.

وی با اشاره به سالگرد شهادت مردم آمل در مقابل گروهک‌ها افزود: این حرکت در تاریخ این خطه ماندگار شد؛ زیرا حرکتی انقلابی برای ناامید کردن دشمن صورت گرفت.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر اشاره کرد و یادآور شد: کانون رهبری امام راحل در کشوری بنا نهاده شد که این کشور دارای ریشه بزرگی است.

وی بیان کرد: ریشه و پیشه ما غرور ملی ایران است که امام توانست آن را تقویت و بارور کند، امام(ره)  ایران و ایرانی را متوجه پیشینه خود کرد و نتیجه آن، انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: ایران دارای قدمت تاریخی است و استقلال خود را از جایی نگرفته و این ایران قدرتمند و پهناور دارای تاریخ و سابقه ایستادن در مقابل اجانب است.

وی با بیان اینکه هرگاه اجنبی به ایران آمده ضربه خورده است و مردم ما به اجنبی اجازه ندادند که با خیال راحت در کشور حکمرانی کند، افزود: ایران در مقاطع مختلف درخشیده است و در طول تاریخ مردان بزرگی به صحنه آمدند و جان خود را از دست دادند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه ایران دارای غرور ملی است و امام راحل ایران را متوجه این ریشه و پیشه خود کرد، گفت: ایران، ریشه غیرت دینی دارد و کشور قرآن و قبله است.

وی تصریح کرد: ایران کشور خطابات قرآنی است و مردم ما در طول تاریخ رو به کعبه نماز می‌خوانند و سر به سجده می‌سایند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: چند صدسال قرآن و خطابات این کتاب مقدس در کشور حاکم است و ایران پرچم دار زنده نگهداشتن تاریخ اهل بیت عصمت و طهارت و دل داده اهل بیت (ع)  و دارای غیرت دینی است.

وی  ادامه داد: کشور ما به حضرت مهدی (عج) وابسته است و مردم ایران ملت امام حسین (ع) و پرچم دار زنده نگهداشتن محرم و صفر هستند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: مردم ما در زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی احساس کردند که رهبری جانشین امام معصوم(ع) در بین خود دارند و حول امام خمینی (ره) جمع شدند و انقلابی شکوهمند را رقم زدند.

وی با بیان اینکه تا ۳ عنصر در وجود ایران و ایرانی وجود دارد، هیچ قدرتی حریف ما نیست، ادامه داد: تا ایران به غرور ملی، غیرت دینی و پشت سر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به عنوان جانشین امام معصوم (ع) می‌ایستد از هیچ خطری هراس ندارد و در تمامی صحنه‌ها پیروز است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: امام توانست از حوادث سخت و تلخ عبور کند و با ساماندهی انسجام اسلامی و وحدت ملی انقلاب را به پیروزی رساند و امروز مردم در خدمت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و منتظر اجرای فرامین رهبری هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار