برگزاری آیین اعتکاف در مسجد جوادالائمه (ع) ده زیار

مراسم معنوی اعتکاف با حضور بیش از ۹۰ جوان و نوجوان در مسجد حضرت جوادالائمه (ع) ده زیارِ کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سجاد کربلایی روحانی هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده زیار گفت: همزمان با سراسر کشور آیین معنوی اعتکاف در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) ده زیار نیز برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و پشتیبانی شد، تصریح کرد: بیش از ۹۰ جوان و نوجوان در این مراسم شرکت کردند که نسبت به پارسال افزایش پیدا کرده بود.

حجت‌الاسلام کربلایی با اشاره به حال و هوای معنوی این مراسم افزود: مناجات سحر، اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه و حدیث شریف کساء، آشنایی با نهج‌البلاغه و ختم قرآن بخشی از برنامه‌های این مراسم بود.

برگزاری آیین اعتکاف در مسجد جوادالائمه (ع) ده زیار

وی با بیان اینکه کارگاه‌های بصیرت افزایی و تحلیل مسائل روز نیز با حضور کارشناسان برگزار شد، گفت: دوره آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی از سوی کارشناس پلیس فتا نیز در صبح سومین روز از مراسم اعتکاف برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.

برگزاری آیین اعتکاف در مسجد جوادالائمه (ع) ده زیار

حجت‌الاسلام کربلایی با بیان اینکه در این مدت ویژه برنامه‌هایی در شب ولادت حضرت علی (ع) و شب ارتحال حضرت زینب کبری (س) با حضور مداحان برجسته استانی برگزار شد، تصریح کرد: مراسم عزاداری وفات حضرت زینب (س) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انفجار تروریستی کرمان با روایتگری برادر جعفر طیار معاون فرهنگی گلزار شهدای کرمان و مداحی مداح اهل بیت (علیهم السلام) محسن محبان همراه بود.

وی پایان بخش این مراسم را برگزاری اعمال ام داوود عنوان کرد و گفت: اعتکاف فرصت بسیار خوبی برای تزکیه نفس و برگشت به مسیر الهی است که امیدواریم شامل حال همه جوانان و نوجوان شود و خداوند ما را پیرو راه شهدا و اولیای الهی قرار دهد.

برگزاری آیین اعتکاف در مسجد جوادالائمه (ع) ده زیار

روحانی هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده زیار با اشاره به اینکه شبهات زیادی در بین نسل جوان جامعه وجود دارد و دشمن با توطئه شبه افکنی دین زدایی از جامعه و یا کاهش اعتقادات مردم را دنبال می‌کند، تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را بگذاریم تا در این برنامه‌ها و فرصت بسیار خوب ماه مبارک رمضان که در پیش است شبهات جوانان و نوجوانان را پاسخ داد و دشمن را در این توطئه ناکام گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار