اختلاف در سرزمین‌های اشغالی پس از برگزاری کنفرانس راستگرایان صهیونیست

تلاش راستگرایان صهیونیست برای ساخت شهرک‌های جدید در غزه باعث ایجاد اختلاف در سرزمین‌های اشغالی شده است.

در بحبوحه جنگ غزه و متهم شدن رژیم صهیونیستی به نسل کشی در این باریکه از سوی آفریقای جنوبی، احزاب راستگرای این رژیم اقدام به برگزاری یک کنفرانس با هدف آواره کردن فلسطینیان و ساخت شهرک‌های جدید صهیونیست نشین در این باریکه کردند؛ اقدامی که به آتش اختلافات داخلی این رژیم افزوده است. 

به گزارش الجزیره، برخی از مقامات ارشد صهیونیست از برگزاری کنفرانس شهرک سازی موسوم به "بازگشت به غزه" از سوی مقامات راستگرای این رژیم در این برهه زمانی که تل آویو در حال جنگ در غزه و رقابت‌های امنیتی در منطقه است، ناخشنود هستند. 

گادی آیزنکوت، یکی از وزرای جنگ رژیم صهیونیستی که خود سابقه ریاست ستاد مشترک ارتش را داشته و هم اکنون از نمایندگان کنست به شمار می‌رود اعلام کرد شرکت کنندگان در این کنفرانس به ویژه قانونگذاران و وزرای کابینه باعث تشدید اختلافات به جای انجام اقداماتی برای هماهنگی و اتحاد بیشتر میان احزاب کردند. 

وی افزود: در حالی ما شاهد وقوع چنین اتفاقی هستیم که سربازان اسراییلی هم اکنون شانه به شانه همدیگر در حال مبارزه در جنگ غزه با حماس هستند. 

یواو کیچ، وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی نیز با انتقاد از برگزاری این کنفرانس، خاطر نشان کرد: زمان برگزاری این کنفرانس نامناسب بود. هم اکنون زمان مناسبی نیست که ما درباره چنین موضوعی گفتگو کنیم. ما باید گتمان خود را بر اتحاد میان نیروهایمان متمرکز کنیم. 

گفتنی است در کنفرانس بازگشت به غزه که از سوی احزاب راستگرای صهیونیست برگزار شد بسیاری از مقامات ارشد این رژیم حضور داشته و حتی بحث ساخت ۲۱ شهرک جدید صهیونیست نشین در باریکه غزه پس از آواره کردن اجباری فلسطینیان مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
مرگ برصهیونیستهای جنایتکار و کودک کش و پست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
مرگ براسرائیل وحامیانش
آخرین اخبار