نامزدهای تایید صلاحیت شده جیرفت و عنبرآباد به ۲۷ نفر افزایش یافت

فرماندار شهرستان جیرفت گفت:با تایید صلاحیت سه نفر دیگر از نامزدهای نمایندگی مجلس از حوزه جیرفت و عنبرآباد، تعداد نامزدهای این حوزه به ۲۷ نفر افزایش یافت.

احمد بلندنظر در جلسه ستاد مشترک پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: بستر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده است و دستگاه اجرایی هم نسبت به رعایت قوانین و عدالت حساس است، چون انتخابات حق الناس محسوب می‌شود.

وی با نامزد‌ها و هواداران آن‌ها توصیه کرد اخلاق مداری را در دستور کار قرار داده و ضمن پرهیز از تخریب رقبا سوابق و برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند.

بلندنظر با بیا اینکه شفافیت و صداقت با مردم و نامزد‌ها اولویت کار ما است، اضافه کرد: نامزد‌ها از دادن وعده‌های خارج از وظیفه نمایندگی مجلس خودداری کنند.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه ۲۲۶ شعبه اخذ رای در شهرستان جیرفت وجود دارد که ۸۱ شعبه آن مربوط به شهر جیرفت است، ادامه داد: در مجموع ۹۱ شعبه شهری و ۱۳۵ شعبه روستایی اقدام به اخذ رای شهروندان خواهد کرد.

به گفته بلند نظر ۱۲۰ شعبه ثابت و ۱۰۶ شعبه سیار در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است که در مجموع ۱۲ شعبه اضافه شده که ۶ شعبه آن‌ها در بخش اسماعیلی است.

وی ادامه داد: ۳۲۶ هزار جمعیت شهرستان جیرفت است که ۲۱۲ هزار نفر معادل ۶۵ درصد واجد شرایط رای دادن محسوب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.