صدر:

امیدواریم بتوانیم وضعیت اقتصادی مردم را بهبود بخشیم

رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان تهران گفت: براساس مصوبه هیئت عالیه شورای وحدت تعداد داوطلبان خانم در استان تهران را از ۵ به ۷ داوطلب افزایش دادیم.

شهاب الدین صدر در دومین نشست شورای وحدت اصولگرایان گفت: افزایش مشارکت را در دستور کار شورای وحدت داریم. اگر میزان مشارکت در کشور ۳۰ درصد باشد این نسبت در استان تهران به نصب کاهش می‌یابد و این عدد برای شهر تهران باز هم کمتر می‌شود.

وی افزود: در ستاد تهران ۱۲ کمیته با حضور اقشار مختلف با بیش از ۲۰ عضو را راه اندازی کرده‌ایم. محور این کمیته‌ها نیز روحانیون هستند. سازماندهی انجام شده موجب متشکل شدن از نیرو‌های سازمانی شورای وحدت شده است. در صدد هستیم اختلال رابطه بین نمایندگان و مردم را توسط شورای وحدت رفع کنیم تا نمایندگان شورای وحدت در مجلس بعد از ورود به خانه ملت ارتباطشان با مردم را تداوم ببخشند.

صدر ادامه داد: امتیاز شورای وحدت در این است که به صورت مستقیم با نهاد روحانیت کار می‌کند و در قالب ۵ جبهه با ۴۰ حزب فعالیت دارد.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان در  تهران گفت: مصوبه هیئت عالیه شورای وحدت این است که داوطلبان خانم در استان تهران را از ۵ به ۷ داوطلب افزایش دادیم. از نمایندگان استان‌های شورای وحدت نیز می‌خواهم طبق این مصوبه در استان‌ها لیست بدهند.

وی بیان کرد: امیدوارم با تلاشی که برای امیدوار کردن مردم انجام می‌دهیم بتوانیم وضعیت اقتصادی مردم را بهبود ببخشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار