استاندار خراسان رضوی چند طرح آموزشی را در مشهد افتتاح کرد

استاندار خراسان رضوی چند طرح آموزشی را در بخش مرکزی شهرستان مشهد به بهره برداری رساند.

 یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نخستین برنامه امروز خود کارگاه تخصصی مکانیک خودرو هنرستان جهان پهلوان تختی با زیربنای ۶۰۲ متر مربع را در ۲ طبقه با مشارکت اداره کل نوسازی آموزش و پرورش خراسان رضوی و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۲۸ میلیارد ریال کمک افراد نیک اندیش و خیر مورد افتتاح قرار داد.

بازدید از مجتمع آموزشی "المهدی" به عنوان نخستین مجتمع آموزشی خیرساز در حاشیه شهر که فضای آموزشی آن در حال توسعه است از دیگر برنامه‌های امروز استاندار خراسان رضوی بود که از دیگر امکانات این مرکز که امکان تحصیل رایگان و فضای استخر در آن موجود است.

افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی ویژه دانش آموزان استثنایی استان با همت سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با متراژ ۸۰۰ متر مربع که هزینه آن توسط افراد خیر و اداره کل آموزش و پرورش استثنایی کشور فراهم شده است از دیگر برنامه‌های امروز استاندار خراسان رضوی بود.

همچنین بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین به عنوان مجهزترین مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین شرق کشور با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان که موجب کاهش زمان خروج از خط ناوگان خودرو‌های سنگین می‌شود آخرین طرحی است که با حضور استاندار خراسان رضوی و مسوولان شهری مشهد به نتیجه رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار