تبیین انتخابات مهمتربن دست آورد جشنواره اقوام در بوشهر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جشنواره اقوام با حضور دانشجو معلم های ۲۷ استان کشور در حالی در بوشهر انجام می شود که شاهد تبیین مناسبی از انتخابات توسط دست اندرکاران هستیم.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقش اقوام در موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی به واسطه همبستگی و اتحاد بی‌نظیری که وجود دارد نقش مستقیمی داشته و همین تنوع فرهنگ و اقوام همگی زمینه‌ساز ایران قوی است.

وی افزود: تمامی اقوام غیور ایرانی، شهدا و چهره‌های برجسته‌ای در دامن خود پرورش داده‌اند که در راه دفاع و سرافرازی ایران اسلامی جان خود را تقدیم نموده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امسال نیز همانند ادوار گذشته اقوام ایرانی با تقویت اتحاد و همبستگی موجود در ۱۱ اسفند ماه نیز با حضور حداکثری در انتخابات حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

پورات گفت: چنین جشنواره‌هایی باعث آشنایی هر چه بیشتر فرهنگ‌های متنوع اقوام ایران اسلامی و تقویت همدلی و همبستگی بیشتر اقوام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: یکی از محور‌های این نمایشگاه که مورد توجه قرار گرفته، تلاش اقوام برای پرداختن و تبیین انتخابات جهت مشارکت و حضور حداکثری بوده است.

برچسب ها: انتخابات ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.