امام جمعه موقت سنندج:

دستاورد‌های زیادی در انقلاب اسلامی در سطح کشور کسب شده است

ماموستا حسینی گفت: اتفاقات و دستاورد‌های زیادی از پیروزی انقلاب تا کنون در سطح کشور و استان انجام شده که باید قدر آن را بدانیم.

ماموستا ماموستا سیدمحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی در نظام انجام شده که قابل تقدیر است، اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید مسوولان در راستای رفع آن تلاش کنند.

ماموستا حسینی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های مختلف در سطح استان، اضافه کرد: اتفاقات و دستاورد‌های زیادی از پیروزی انقلاب تا کنون در سطح کشور و استان انجام شده که باید قدر آن را بدانیم.

به گفته وی، در حالی قبل از پیروزی انقلاب کمترین امکانات در روستا‌ها وجود نداشت امروز تمام روستا‌ها در دورافتاده‌ترین نقاط این کردستان از خدمات آب، برق و گاز بهره‌مند هستند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده است، اما متاسفانه برخی از مسئولان با عملکرد نامناسب بسیاری از این دستاورد‌ها را به گونه‌ای از بین می‌برند، گفت: باید آنچه انجام شده را ببینم و قدردان باشیم، اما انتظار داریم مسئولان با تلاش جهادی زمینه رفع مشکلات مردم را فراهم سازند.

ماموستا حسینی با بیان اینکه ایمان صرف به اسلام، خدا، نماز و کار خیر کافی نیست و باید در عمل نیز انجام دهند، گفت: خیر بری بهترین انسان‌ها در بین امت اسلام و سایر ادیان الهی هستند کسانی که دائما عمل صالح انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرمایند پاداش این انسان در قیامت باغ‌های بهشتی و پر برکت است و هرآنچه بخواهند در اختیارشان قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.