امام جمعه سنندج:

رفع مشکلات مردم باید در اولویت مسئولان قرار گیرد

ماموستا رستمی با بیان اینکه گرانی کالا‌ها قدرت خرید را از مردم به ویژه قشر ضعیف گرفته است، گفت: حمایت از تولید و رفع مشکلات مردم باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

 ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج، اظهار داشت: برای تحقق مهار تورم و رونق تولید در شرایط کنونی که مردم قدرت خرید را از دست داده اند نیازمند برنامه‌ریزی جدی از سوی مسئولان و متولیان امر هستیم.

وی با بیان اینکه گرانی کالا‌ها قدرت خرید را از مردم به ویژه قشر ضعیف گرفته است، اذعان کرد: حمایت از تولید و رفع مشکلات مردم باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی افزود: رشد تولید و مهار تورم از دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم است باید با بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی مسیر تحقق این مطالبه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: شایستگی و محبوبیت هر مدیر حاصل خدمتگزاری به مردم است، اظهار کرد: خدمت جهادی و صادقانه مسئولان مسیر رفع مشکلات، توسعه، عمران و آبادانی را به دنبال دارد.

وجدان بشریت در برابر ظلم اسرائیل بیدار شده است

امام جمعه سنندج در ادامه به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در فلسطین اشغالی اشاره کرد و ضمن محکوم کردن آن گفت: امروز وجدان بشریت بیدار شده است و دنیای اسلام هم به پشتیبانی ایران آمده و همه یکصدا هر گونه کشت و کشتار و ریختن خون کودکان و زنان مظلوم در غزه را محکوم می‌کنند.

وی در ادامه به مهاجرت پیامبر از مکه به مدینه اشاره کرد و گفت: زمانی که کفار تصمیم به قتل پیامبر اسلام کردند، خداوند دستور مهاجرت را به حضرت داد و امام علی (ع) در بستر پیامبر خوابید و حضرت به همراه یار غار خود ابوبکر صدیق به سمت مدینه حرکت و به این ترتیب مکر دشمن نقش برآب شد.

ماموستا رستمی افزود: دشمنان از صدر اسلام تا کنون همواره با این دین الهی در ستیز بوده و البته این دشمنی کفر با حق مربوط به تمام ادیان الهی بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود تمام دشمنی‌های دشمنان اسلام و تمام ادیان الهی بر دشمنان خود پیروز بوده و این به واسطه قدرت الهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.