امام جمعه موقت سنندج:

ترور نشان از ضعف دشمنان در برابر اقتدار ایران است

ماموستا خالدی گفت: ترور و چنین اقدامات تروریستی نشان از ضعف دشمنان در برابر اقتدار ایران است، چون نمی‌توانند رودررو به جنگ ما بیایند.

امام جمعه موقت سنندج  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید سلیمانی، با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: دشمنی دشمنان تمامی ندارد و برای رسیدن به اهداف خود علیه اسلام ناب محمدی دست به هر نوع توطئه‌ای می‌زنند.

ماموستا معروف خالدی  با بیان اینکه دشمنان کوردل ایران و ملت ما با انفجار بمب در مسیر زوار شهید سلیمانی بار دیگر چهره سیاه و عمق دشمنی خود نسبت به ملت ایران و انقلاب نشان دادند، افزود: ترور و چنین اقدامات تروریستی نشان از ضعف دشمنان در برابر اقتدار ایران است، چون نمی‌توانند رودررو به جنگ ما بیایند ناچار دست به اقدامات کور و ترور می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که دست به این اقدامات می‌زنند براساس آنچه در قرآن کریم آمده است، فردای قیامت باید پاسخگو باشند و امیدواریم هرچه زودتر به سزای اعمال خود برسند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد تفرقه و ضربه‌زدن به مسلمانان است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که رژیم غاصب صهیونیستی در غزه مسلمانان بی‌گناه از زن و مرد و کودک را به خاک و خون می‌کشند.

وی به اهمیت توجه به حجاب و عفاف توسط بانوان نیز اشاره و اضافه کرد: امروز حجاب و حیای خواهر مسلمان مانند بانوانی است که در صدر اسلام برای پرستاری و مراقبت از سپاه اسلام در جبهه حضور پیدا می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.