تشکر صهیونیست‌ها از فرانسه برای تعلیق کمک به آنروا

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از فرانسه به دلیل تعلیق کمک‌ها به سازمان آنروا تشکر کرد.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر علاوه بر آغاز کارزار نظامی همه جانبه علیه مردم بی دفاع غزه، این باریکه را به محاصره کامل خود درآورد و از ورود هرگونه کمک بشردوستانه به غیرنظامیان فلسطینی جلوگیری کرد. در ادامه تل آویو برای تشدید فشارها بر مردم فلسطین، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا را که مهمترین امدادرسان برای غیرنظامیان بود متهم به همکاری در حمله هفتم اکتبر کرد تا بدین ترتیب ارسال کمک های بین المللی به غزه را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش الجزیره، اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در دیدار با همتای فرانسوی خود در سرزمین های اشغالی، از پاریس به دلیل تعلیق کمک رسانی ها به سازمان آنروا تشکر کرد. 

کاتز در این دیدار با تکرار ادعاهای پیشین صهیونیست ها علیه آنروا، اعلام کرد تل آویو به دنبال یافتن جایگزینی دیگر برای سازمان آنروا به منظور ارسال کمک های بین المللی به نوار غزه است. 

در خبری دیگر، یک کامیون حامل کمک های غذایی سازمان آنروا هدف بمباران نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در غزه قرار گرفت. 

توماس وایت، یکی از مقامات آنروا در این باره در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: این کامیون در انتظار ورود به شمال غزه برای توزیع کمک های بشردوستانه غذایی به مردم بود که هدف آتش نیروی دریایی اسرائیل قرار گرفت. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار