۵۷۵ نفر در اردوی جهادی پزشکی در تایباد ویزیت شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد از ویزیت رایگان ۵۷۵ نفر در برگزاری اردوی جهادی پزشکی در ۲ نقطه از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، اردوی جهادی پزشکی در روستای ارزنچه علیا و نیز محله خیام شهر تایباد با حضور پزشکان بسیجی برگزار شد که در مجموع ۵۷۵ نفر ویزیت شدند.

وی افزود: این اردو‌های جهادی پزشکی به دنبال کلان طرح کشوری یاسر و کارزار شیفتگان خدمت توسط کارکان درمانگاه نبی اکرم (ص) تایباد در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان مرزی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ادامه داد: خدماتی نظیر دندانپزشکی، پزشک عمومی، متخصص قلب و عروق، آزمون فشار خون و قند خون، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، حجامت و فصد خون در این اردو‌های پزشکی به صورت رایگان به مردم ارائه شده است.

سرهنگ شمس بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ مرحله اردوی جهادی پزشکی با همکاری معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه در محلات و روستا‌های محروم و کم برخوردار تایباد برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی و کاهش آلام و دغدغه‌های مردم، هدف اصلی برگزاری این اردو‌های جهادی است که باعث بهره مندی همه اقشار جامعه از خدمات عمومی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار