وجود ۲ هزار و ۹۶۹ مدرسه روستایی در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان گفت: وجود ۲ هزار و ۹۶۹ مدرسه روستایی در کرمان، یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مسیر تحقق عدالت آموزشی است.

 مدرسه ۴ کلاسه خیر ساز شهید علی عرب کرانی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیر بنای ۲۶۴ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به همت خانواده  بهشتی بنا به وصیت مادر شان زنده یاد طاهره ستوده نیا فرزند مرتضی خان احداث شد و  در هفتمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با تبریک ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وجود ۲ هزار و ۹۶۹ مدرسه روستایی در استان کرمان، یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مسیر تحقق عدالت آموزشی است.

وی افزود: مدرسه سازی، مهم‌ترین و اثر بخش‌ترین کار خیر است که زمینه ساز جاودانگی و ماندگاری خیران برای همیشه تاریخ خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بهره برداری از یک هزار و ۵۲ کلاس درس در استان کرمان، طی سال ۱۴۰۲ گفت: طی امسال روزانه ۳ کلاس درس تا کنون در استان به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به بهره برداری از بیش از ۲۹۰ مدرسه در استان کرمان طی ۲ سال اخیر بیان کرد: خوشبختانه به برکت خدمات انقلاب اسلامی، ایران اسلامی در دولت سیزدهم به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار